loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

درآمدی بر نظریه مدیریت جهادی

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

در این اثر گران سنگ علمی از یک سو به تجارب ارزشمند و گران بهای ایثارگرانی که طی سال ها تمام هستی خود را در طبق اخلاص نهادند و در مسیر الی الله با مجاهدت ،حماسه و فداکاری ( مدیریت جهادی) در عرصه های مختلف بحرانی و پرتلاطم کشور از همه چیز زندگی خویش گذشتند و فصل زرینی را در تاریخ ایران به ثبت رساندند،اشاره شده است و از سوی دیگر در راستای این نقش آفرینی به تئوری ها ،مدل ها و دیدگاه های حاکم بر مدیریت نوین به لحاظ محتوا ،ماهیت و ساختاری نظری پرداخته و سپس در چارچوب این نگاه ها و رویدادها و وضعیت فعالیت های جهادی و دفاعی ، تهاجمات فرهنگی و بحران های اقتصادی جامعه ، سبک و نظریه مدیریت جهادی مطرح شد . به طوری که این گونه مدیریت پاسخی است به شیوه های برنامه ریزی،کنترل و راهبری ابعاد مختلف جامعه امروز و پیش بینی کننده ی است در امور و حوادثی که ممکن است در آینده گریبانگیر کشور شود.

همچنین سطوح و مدل های نظری مدیریت جهادی به شکلی طرح شده است که ضمن تبیین ناهمگونی ها و ناهنجارها، باسیاست ها ، اهداف و ویژگی های نظام جمهوری اسلامی همخوانی داشته باشد. علاوه بر این مبانی فلسفی آن نیز مشتمل بر بایدها و نبایدهایی است که درنهایت از بعد کاربردی و خلاقیت مؤثر باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما