loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آموس در سرزمین تاریکی

5 (1)

ناشر کتاب نیستان

نویسنده آن کورته | ژانیک کوت

مترجم سید مهدی شجاعی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 64

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 45788 10003022
6,500 6,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب نوشته نویسنده فرانسوی «آن کورتر» است و و تصویرسازی آن بر عهده «ژانیک کوت» بوده و این کتاب از طریق آژانس ادبی کیا در اختیار انتشارات نیستان قرار گرفته تا سید محمدمهدی شجاعی آن را ترجمه کند.

شخصیت این کتاب، کوآلایی به نام آموس است که ماجراهای جذابی می آفریند و تصویرهای کتاب نیز مکمل داستان آن است. آموس در سرزمینی زندگی می کند که سیاه و سفید است و هیچ رنگی به آن راه ندارد اما در ماجرایی با رنگ برخورد می کند ولی خودش به تنهایی از رنگ استفاده نمی کند و آن را با دوستان و دنیای اطرافش تقسیم می کند و به این ترتیب تمام دنیای آنها رنگی می شود.

گفتنی است پیش از این کتاب دیگری در همین ژانر برای کودکان توسط سید محمد مهدی شجاعی به فارسی برگردانده شده بود با نام «زمینِ سرماخورده» نوشته رکسانا ماری گالیه. این کتاب همانطور که از اسمش پیداست درباره زمین است و شخصیت اصلی داستان پسر کوچکی است که می خواهد از این زمین سرماخورده محافظت کند.

این کتاب در قالب داستان منظوم روایت شده و مترجم آن تلاش کرده است حالت شعرگونگی اثر را در ترجمه نیز حفظ کند. پیام اصلی این داستان حفاظت و حمایت از محیط زیست است.

کتاب مصوّر حاضر، داستانی تخیّلی است که با زبانی ساده و روان برای گروه های سنی (الف) و (ب) نگاشته شده است.

در این داستان، «آموس» شخصیت اصلی این کتاب، یک کوالای رنگ وارنگ است که در سرزمینی سیاه زندگی می کند. همه چیز در این سرزمین، سیاه است. گل ها، سبزه ها، علف ها، همه و همه سیاه اند. انگار روی همه چیز دوده نشسته است. هیچ کس در این شهر به او گوش نمی دهد. همه فکر می کنند چون «آموس» رنگی است اهل این شهر نیست. روزی «آموس» جعبه ای پیدا می کند که از آن رنگین کمان بیرون می زند. او در شهر قدم می زد و همه جا را رنگی می کند تا این سرزمین دیگر سرزمین تاریکی نباشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما