loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فلش کارت تاریخ مستطاب آمریکا - فصل سوم: تن ایرانی و کیسه آمریکایی

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

آنچه درباره آمریکا در دنیا تبلیغ می شود، همه بیانگر جنبه های پیشرفت و توسعه محور این کشور است. در حالی که اگر مردم دیگر کشور ها اندک آشنایی با تاریخ جهان داشته باشند، درمی یابند که ظلم کردن و به بردگی کشاندن دیگران، یکی از اصول نانوشته امریکایی هاست و تاریخ گواه این نکته است. ظلم هایی که امروز نیز در جهان صورت می گیرد، بر اثر همین خوی آمریکایی هاست.

«تاریخ مستطاب امریکا» تاریخچه و نمونه این ظلم ها را به مردم نشان می دهد و موجب افزایش سواد رسانه ای آنان می شود. امریکایی ها همواره به دنبال اعمال سلطه هستند و هیچ گاه به دنبال رعایت حقوق بشر برای مردم دیگر کشور ها از جمله مسلمان ها نبوده اند.

نگارش متن طنز را دکتر محمدصادق کوشکی و طراحی کاریکاتورها را نیز مازیار بیژنی انجام داده اند. این پروژه سه فصل کلی دارد: 1- تشکیل آمریکا 2- آمریکا در جهان 3- آمریکا و ایران

تاریخ ایالات متحدۀ آمریکا خیلی جدّی است. آن قدر جدّی که حتی بخش ها و قسمت های شوخی آن را هم باید جدی دانست و طبیعی است شوخی کردن با این تاریخ بسیار جدّی، کار ساده ای نیست، چون آمریکایی ها برخلاف ظاهرشان بیش از حدِ مجاز جدی اند.
کتاب تاریخ مستطاب آمریکا از پس این مهم برآمده است. آن هم در حالتی که تاریخ و جغرافی و تفکر و همه چیز دیگر در آمریکا به سه موضوع اصلی و محوری باز می گردد:«دموکراسی»، «حقوق بشر» و «آزادی». اصولاً هیچ چیز در آمریکا نیست که به این امور مربوط نباشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما