loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فقه الاداره - جلد دوم: فقه الانتخاب

5 (1)

ناشر پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

نویسنده سید صمصام الدین قوامی

ویراستار سعیدرضا علی عسگری

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 324

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب حاضر، دومین جلد کتاب فقه الاداره می باشد که به عنوان منبع کمک درسی برای دانشجویان رشته های علوم سیاسی و مدیریت در مقطع دکترا استفاده می شود.

«فقه الانتخاب» به عنوان حلقه ای از حلقه های فقه الاداره، پیگیر استخراج قواعد و معیارهای شرع مقدس برای گزینش منابع انسانی و نیز راه کارهای انتخاب شایستگان در سطوح گونـاگون سـازمان با روش اجتـهادی اسـت. روش تبیین و استخراج هریک از مفاهیم و ملاک های انتخاب اصلح، مبتنی بر خط تولید فقه اللغه، فقه الحدیث، فقه القرآن، فقه السیره و فقه الاداره در هریک از فروع و مسائل گزینشی سامان می یابد و در گام بعدی از داده های فقهی به عنوان مواد اصلی در کشف و پردازش «نظریه و نظام گزینش اصلح» که مورد نظر شرع مقدس است، بهره گیری می شود تا توانمندی فقه در این عرصه های مهم به نمایش گذاشته شود. «فقه انتصاب» حلقه بعدی این سلسله است که بر اساس ساختار موضوعات و مسائل دانـش مدیریت و سـازمان با همان خـط تولـید در پی فقـه الانتخاب به بازار فکر و فقه عرضه می شود، و همین طور تا پیمایش اجتهادی کلیه موضوعات مدیریتی...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما