loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مدافعان حرم 1: دیدار پس از غروب (شهید مهدی نوروزی)

3 (2)

ناشر روایت فتح

نویسنده منصوره قنادیان

ویراستار فاطمه دوست کامی

راوی کتاب مریم عظیمی

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 112

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 46187 10003022
30,000 27,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب مدافعان حرم 1: دیدار پس از غروب (شهید مهدی نوروزی)، نوشته ه منصوره قنادیان است و در انتشارات روایت فتح منتشر شده است. این کتاب به روایت همسر شهید مریم عظیمی می باشد.

در این اثر، ویژگی های شخصیتی این شهید از زاویه دید همسر شهید روایت می شود. قرار است در کتاب های آینده، وجوه دیگری از شخصیت این شهید بزرگوار در گفت و گو با همرزمان و دوستان وی، پرداخته و منتشر شود. شهید نوروزی از فعالان میدانی مقابله با فتنه 88 بود که به صورت داوطلبانه برای دفاع از حرم امامین عسکریین(ع) عازم شده و به شهادت رسیده بود.

شهید مهدی نوروزی اهل کرمانشاه در تاریخ 20 دی ماه امسال و در دفاع از حرمین عسکریین در سامرا توسط گروهک تروریستی داعش به شهادت رسید. پیکر مطهر این شهید در 24 دی ماه 93 در کرمانشاه تشییع و به خاک سپرده شد.

حسین نوروزی، برادر شهید مهدی نوروزی در مورد نحوه شهادت او می گوید: مهدی بنا بر وظیفه ای که داشت برای دفاع از مردم عراق و مقابله با تروریست ها به عنوان نیروی مستشاری عازم عراق شد که یکی از تیراندازان داعش به سمت ایشان شلیک می کند؛ شهید تا دقایقی نفس می کشیده اما به دلیل اینکه ایشان دیر به عقب کشیده می شود، به مقام والای شهادت نایل می آیند. کسانی که به هنگام زخمی شدن و البته در لحظاتی که ایشان آماده شهادت بود، بالای سرشان بودند می گویند، شهید دایم زیر لب می گفت: «لبیک یا حسین».

صبح سر صبحانه اشک تو چشم‌هایش جمع شد و گفت: هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم زنم مانع کربلا رفتنم بشه. روی کربلا حساس بود. خوب بلد بود چطور با من حرف بزند. گفتم: برو من نمی‌خواهم مانعت بشم. از ته دلم راضی‌ام بری ولی بدون من دلم برات تنگ می‌شه. بعد هم به شش ماهه امام حسن(ع) قسمش دادم که برود. لحن صحبتش عوض شد.... نمی‌توانستم ناراحتی‌اش را ببینم. دلش زودتر از خودش رفته بود...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما