loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مهارت های طلبگی - جلد پانزدهم: خودآگاهی و مدیریت خویشتن

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 46505 10003022
20,000 18,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

انتقال تجربه های صحیح و مفید بزرگان علم و استوانه های اخلاق و تربیت به نسل نو طلبه، با استفاده از راهکار جدید و در قالب کتاب های مهارتی، محور حرکت گروه سنت های حوزوی مرکز پژوهش های جوان وابسته به پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی بوده است. مجموعه مهارت های طلبگی تلاشی در این راستا است. پانزدهمین جلد از این مجموعه ارزشمند عنوان "خودآگاهی و مدیریت خویشتن" را به خود اختصاص داده است.

عناوین این مجموعه بیست جلدی در یک طبقه بندی به فردی، خانوادگی و اجتماعی تقسیم شده است و در طبقه بندی ثانوی، ذیل موضوعات فردی، به مباحث علمی، اخلاقی و تبلیغی پرداخته می شود. "خودآگاهی و مدیریت خویشتن" دفتری از فصل فردی این مجموعه است.

کسب هویت، دستیابی به شخصیت متعالی، برخورداری از سجایای اخلاقی و رفتارهای سالم و سازنده، از مهم ترین دغدغه های یک طلبه است. او می خواهد خود را بشناسد و آینده تحصیلی و خانوادگی خود را با توجه به ویژگی ها و توانمندی های خویش رقم زند، اما در میانه راه، افکار، احساسات، هیجانات، رفتارها، نیازها، گرایش های مختلف و گاه متناقضی را در وجود خود می یابد که نمی داند چگونه آنها را با هم سازش داده، به کنترل و تعدیل آنها بپردازد. همه اینها به مهارت خودآگاهی او بستگی دارد.
خواندن این کتاب در افزایش خودآگاهی شما مؤثر خواهد بود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما