loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مهارت های طلبگی - جلد بیستم: روند تحصیلی حوزه

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 46511 10003022
30,000 27,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

انتقال تجربه های صحیح و مفید بزرگان علم و استوانه های اخلاق و تربیت به نسل نو طلبه، با استفاده از راهکار جدید و در قالب کتاب های مهارتی، محور حرکت گروه سنت های حوزوی مرکز پژوهش های جوان وابسته به پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی بوده است. مجموعه مهارت های طلبگی تلاشی در این راستا است. بیستمین جلد از این مجموعه ارزشمند عنوان "روند تحصیلی حوزه" را به خود اختصاص داده است.

عناوین این مجموعه بیست جلدی در یک طبقه بندی به فردی، خانوادگی و اجتماعی تقسیم شده است و در طبقه بندی ثانوی، ذیل موضوعات فردی، به مباحث علمی، اخلاقی و تبلیغی پرداخته می شود. "روند تحصیلی حوزه" دفتری از فصل علمی این مجموعه است.

«روند تحصیلی حوزه» با ارائه نقشه مسیر علمی بر آن است که طلاب سطح ۱ و ۲ و علاقمندان فراگیری علوم دینی را در برنامه ریزی تحصیلی و حرکت هدفمند و پرنشاط علمی یاری نماید. معرفی مقاطع تحصیلی حوزه، بیان توانمندی های طلبه پس از پایان هر مقطع تحصیلی، ارائه اطلاعات سودمند درباره علوم حوزوی، منبع شناسی کتب درسی و ذکر رشته های تخصصی حوزوی، از ویژگی های این اثر است.
با اینکه به طور طبیعی ماهیت این کتاب اطلاع رسانی است، در موارد متعددی تحلیل و پژوهش، چاشنی مباحث توصیفی آن شده است.

این کتاب شامل پنج فصل به شرح زیر است.
فصل اول: دوره مقدمات
فصل دوم: سطح یک
فصل سوم: سطح دو
فصل چهارم: سطح سه
فصل پنجم: درس خارج

مروجی در بخشی از مقدمه کتاب خود چنین می نویسد:
یکی از امتیازات این اثر که آنرا از توصیفی بودن محض خارج می کند، اطلاعات مختصر و مفیدی است که درباره علوم رایج در حوزه، از زوایای مختلف در اختیار مخاطب میگذارد. این اطلاعات می تواند نمای کلی از این علوم را در ذهن مخاطب جای دهد و حتی زمینه را برای تعیین مسیر علمی تا حد زیادی فراهم سازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما