loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کریمانه: روایت حضور مقام معظم رهبری در منازل شهدا، کرمان سال 1384

ناشر موسسه فرهنگی هنری ایمان جهادی

نویسنده مرکز صهبا

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 296

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 46587 10003022
18,000 16,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کریمانه روایت دیدارهای رهبر معظم انقلاب با خانواده شهدا در سفر استانی سال ۱۳۸۴ به کرمان دیدار با خانواده شهدا و حضور در منازل آنها یکی از برنامه های ثابت رهبر معظم انقلاب در تهران و سفرهای استانی ایشان است. ثابت بودن این دیدارها نشان از اهمیت آن برای حضرت آقا دارد.
از سفر سال ۸۴ رهبر معظم انقلاب به کرمان، تابه حال کتابی منتشر نشده؛ بااینکه این سفرِ ده روزه، یکی از طولانی ترین سفرهای حضرت آقا به یک استان بوده است. کتاب «کریمانه» اولین کتابی ست که درباره این سفر منتشر می شود؛ البته با سبکی خاص و منحصربه فرد. محور اصلی کتاب روایت حضور حضرت آقا در منازل شهداست و برخی اتفاقات دیگر سفر، حوالی همین محور روایت می شود.

کریمانه حاصل مصاحبه با خانواده پانزده شهید عزیز استان کرمان است که با رهبر معظم انقلاب دیدار داشته اند. شهدای عزیزی که زندگی هریک، معرفت آموز است و چراغِ راه. در کنار این پانزده شهید، از شهیدی زنده نیز سخن به میان آمده، شهیدی که خادمِ این شهدا در لشکر ۴۱ ثارالله کرمان بوده و در دیدارهای رهبر معظم انقلاب، همراه ایشان: حاج قاسم سلیمانی. خواندنی ترین بخش زندگی شهدای کرمانی در این دیدارها نحوه سلوک این بزرگان در میان خانواده خود و با همسر و فرزندانشان است.

شروع و پایان کتاب معطر است به حکایت بازگشت غواص های دست بسته و شهدای کربلای ۴٫ این کتاب با لحنی داستانی، اتفاقات را در زمان حال پیش می برد و هرجا که سخن از سال ۸۴ به میان می آید، با گریزی مناسب، خواننده را به سال ۸۴ می برد و وقایع آن سال را نشانش می دهد.
این کتاب در سیصد صفحۀ رنگی چاپ شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

محمد فاضلی

سلام. اثر بسیار ارزشمندی است خواندن این کتاب و روایت حضور رهبری در منازل شهدای بزرگوار را به تمامی عزیزان توصیه می کنم چون شخصا حس بسیار قشنگ و وصف نا شدنی و غرور آمیزی در زمان مطالعه این کتاب داشتم.

25 اردیبهشت 1401

اکبر دلدار

با سلام.من این کتاب رابا پرده ی اشک خواندم بسیار نثر روان ،سلیس و جذابی دارد به همه ی مخاطبان توصیه میکنم مطالعه ی این کتاب رااز دست ندهید.

3 خرداد 1400

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما