loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مقتل مقرم

3 (2)

ناشر نصایح

نویسنده سید عبدالرزاق موسوی مقرم

مترجم قربان مخدومی

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 439

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

مقتل مقرم، کتابی مستند و مفید پیرامون حوادث غمبار کربلا می باشد. نویسنده کتاب، علامه سید عبد الرزاق موسوی مقرم از علمای بزرگ معاصر بوده که برخی از اساتید او عبارتند از: سید محسن حکیم، آقا ضیاء الدین عراقی، سید ابوالحسن اصفهانی، میرزا محمد حسن نائینی، آیت الله خوئی، علامه محمد جواد بلاغی.
این کتاب با نگاه نقادانه یک فقیه نوشته شده و نویسنده قضایای مختلف را با نگاهی فقهی تحلیل کرده است یکی از مهم ترین نکات در این مقتل، بررسی مسائل تاریخی، کلامی و معرفتی واقعه عاشورا می باشد.
کتاب مقتل الحسین (ع) مرحوم مقرم بسیار محققانه تالیف شده و گفته های مورخین و محدثین را درباره امام حسین (ع) ذکر کرده، همچنین حادثه کربلا را به خوبی بررسی و اطراف و جوانب نهضت امام حسین (ع) را تحقیق نموده است.
این کتاب شامل: علل قیام سیدالشهدا (ع)، حرکت امام حسین (ع) از مدینه تا کربلا، حوادث ایام عاشورا و حرکت اهل بیت (ع) از کربلا به کوفه و شام و بازگشت به مدینه منوره و سایر مباحث مرتبط با حادثه عاشورا می باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما