loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کی هنوز نخوابیده؟

5 (1)

ناشر امیرکبیر

نویسنده اورسل شفلر

مترجم فاطمه خونساری

تصویرگر آنا کارینا بیرکن اشتوک

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 152

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 46891 10003022
90,000 85,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «کی هنوز نخوابیده؟» نوشته اورسل شفلر شامل مجموعه داستان های کوتاه آلمانی و تخیلی است که فاطمه خونساری آنرا برای کودکان گروه سنی «ب و ج» ترجمه کرده است.

در قصه های کودکانه آلمانی، موجود کوتوله ای وجود دارد که روی چشم و صورت بچه ها شن رویایی می پاشد تا آنها بتوانند بخوابند. نام این کوتوله، مرد شنی یا کوتوله شنی است. او بسیار محبوب بچه هاست و بچه ها داستان های او را خیلی دوست دارند.

این کتاب شامل 26 داستان است که بوسیله مرد شنی یا کوتوله شنی روایت می شود. درهر داستان کوتوله شنی به جایی می رود و با کسی ملاقات می کند و در آنجا داستانی را تعریف می کند. این داستان ها تخیلی است و می تواند در پرورش قدرت تخیل و خلاقیت کودکان بسیار موثر باشد.

خواندن این کتاب می تواند بهترین روش برای سرگرم کردن کودکان و یا خواباندن آنها باشد. عناوین برخی از این داستان ها عبارتند از «کرم ابریشم جهانگرد»، «اتوبوس مادربزرگ»، «مرغابی فراموشکار»، «تام ببری و گربه نره سیاه»، «کفش ورزشی عالی»، «باران ساز شهر سالامانکا»، «کوگل بلیتز پرستار بچه می شود»، «روح رنجیده قلعه»، «روح در خانه کنتس ویگلمور»، «سلطان پیتزا» و «بومب و گربه های تی تی سی».

در بخشی از «باران ساز شهر سالامانکا» می خوانیم: «پدرو دستگاهی لازم داشت تا با آن ابرها را پایین بکشد. او به کارگاه اختراع خود در برج رفت و سیزده موتور جاروبرقی را با یک شیلنگ آتش نشانی سرهم کرد و یک مکنده بزرگ ابرهای باران ساز ساخت. او با وسیله جدیدش از برج یک کلیسای بزرگ بالا رفت و با آن راحت، ابرهای تیره را از آسمان مکید. عملیات موفقیت آمیز بود! آب باران قطره قطره از درون شیلنگ بلند به خیابان ریخت...»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما