loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

داستان شگفت انگیز کوانتوم: 100 رویداد شگفت انگیز که عصر کوانتوم را شکل دادند

ناشر شرکت انتشارات علمی و فرهنگی

نویسنده شهاب شعری مقدم

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 213

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

ابعاد بالاتر کائنات و جهان های موازی، وحدت غایی تمامی نیروهای جهان، ارتباط درونی و آنی ذرات جهان با یکدیگر و … دیدگاه بشر را به هستی تغییر داد و دست آوردهایی چون لیزر، نیمه رساناها و میکروالکترونیک تا سیستم های پیشرفته ی تصویربرداری پزشکی، شناسایی ساختار مولکولی DNA انرژی هسته ای و نانوفناوری را در پی داشته است.

شهاب شعری مقدم، نویسنده ی کتاب داستان شگفت انگیز کوانتوم نوشته: در کتاب داستان شگفت انگیز کوانتوم طی ماجراهایی خواندنی و تاریخی با یکدیگر سفری می کنیم به دنیای شگفت انگیز کوانتوم و فیزیک جدید. با ماجرای کشف اتم و شگفتی های اعماق آن آشنا می شویم، حکایت رازآمیز پرتوهای کیهانی را با یکدیگر ورق می زنیم و از رازهای پرتو افشانی ستاره ها، ذرات شبح گون مانند نوترینو، مواد ابر رسانا، پاد ماده، حکایت تولد کیهان و ده ها پدیده ی عجیب و غریب پرده بر خواهیم داشت.

شما با ورق زدن این کتاب به تدریج با ماجراهای عجیب و جالبی که منجر به شکل گیری و تکامل فیزیک جدید و خصوصا نظریه ی کوانتومی شد و همین طور با دستاوردهای حاصل از این نظریه آشنا خواهید شد. ضمنا کتاب به گونه ای تنظیم شده است که می توانید هر زمان هر جای آن را که دوست داشته باشید باز کنید و از خواندن ماجرای مربوطه لذت ببرید و لزومی ندارد که آن را حتما از اول تا آخر به ترتیب بخوانید.

در ضمن به این کتاب به عنوان یک دانشنامه ی فیزیک جدید هم می توان نگاه کرد، اما نه یک دانشنامه ی خشک و آکادمیک، بلکه دانشنامه ای که به زبان داستانی و جذاب تدوین شده است و موضوعات آن نیز به جای حروف الفبا به ترتیب تاریخ تنظیم شده اند تا در مجموع داستان شگفت انگیز کوانتوم را برای شما حکایت کند.

کتاب داستان شگفت انگیز کوانتوم: 100 رویداد شگفت انگیز که عصر کوانتوم را شکل دادند، نوشته شهاب شعری مقدم است و در انتشارات علمی و فرهنگی منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما