loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب نظریه 1: کتابی در عالی ترین سطح علم و تحقیق برای انتخاب و معرفی نظریه های برتر در عرصه علوم انسانی اسلامی

ناشر آفتاب توسعه

نویسنده جمعی از نویسندگان | علیرضا اعرافی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 336

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 46905 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
220,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «نظریه» متکی به چاپ مقالاتی نظریه پردازانه است که این مقالات طی فرایندی چندمرحله ای توسط داوران برجسته و متخصص ارزیابی شده است. جلد اول این کتاب، شامل مقالاتی است که در نظریه پردازانه بودن آنها توافق نسبی وجود داشته و به اصطلاح نمره قبولی را از داوران گرفته اند.
فقه تربیتی؛ نظریه ای نو و اصیل در تعلیم وتربیت اسلامی نوشته آیت الله اعرافی، نظریه تکاملی بانکداری اسلامی نوشته حجت الاسلام و المسلمین سیدعباس موسویان، مبانی معرفت شناختی اقتصاد اسلامی و بررسی های علمی-0 اجتماعی نوشته مسعودالعالم چودری و یک نظریه بنیادی اسلامی در قلمرو پیشرفت، نوشته عطاالله رفیعی آتانی عناوین چهار مقاله کتاب «نظریه» است.

کتاب نظریه 1: کتابی در عالی ترین سطح علم و تحقیق برای انتخاب و معرفی نظریه های برتر در عرصه علوم انسانی اسلامی، نوشته جمعی از نویسندگان وآیت الله علیرضا اعرافی است و در انتشارات آفتاب توسعه منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما