loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تقریرات فلسفه امام خمینی قدس سره (دوره سه جلدی)

اسفار

ناشر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره)

نویسنده عبدالغنی اردبیلی

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 1701

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 37268 10003022
485,000 436,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

حضرت امام سالها در قم کتاب گرانقدر «اسفار اربعه»، تألیف فیلسوف شهیر صدرالمتألهین را تدریس کرده و بر مباحثی از آن، حاشیه نوشته اند که متأسفانه نسخۀ آن هنوز به دست نیامده است. این کتاب منتخبی از آرای فلسفی حضرت امام از تقریرات دروس فلسفه ایشان است که توسط مرحوم آیت الله سید عبدالغنی اردبیلی نوشته شده و در اختیار مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (س) قرار گرفت و در تاریخ 1381 در سه جلد به چاپ رسیده است.
شیفتگان تحجر گرچه فراوان کوشیده اند تا دست اندیشه را از دامان دیانت دور داشته و دین را رازی سر به مهر و دست نایافتنی بیانگارند، لیکن همت اندیشمندان بزرگ همواره نوید دهنده اجین بودن عقل و دین بوده است. آثار بجای مانده حکمت متعالیه، نمونه ای از آزاد اندیشی و عقل مداری حکمای شیعی را به رخ میکشاند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما