loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سودازدگی زیدان و چند داستان دیگر (داستان های برگزیده اروپایی)

ناشر چترنگ

نویسنده آلکساندار همون

مترجم زهرا باختری | نیما م. اشرفی

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 223

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

بخش اعظم این مجموعه، شامل داستان های کوتاه بوده، گرچه چند بریده رمان نیز در آن گنجانده شده است. این داستان ها که سعی دارند تصویری از ادبیات معاصر اروپا را ارائه دهند، حاصل قلم نویسندگانی است که عمدتا به زبان های غیر انگلیسی می نویسند و نبوغ قلمشان کمتر به غیر همزبانان آن ها نشان داده شده است.

در این کتاب داستان هایی از ژان فیلیپ توسن، کریستین مونتالبتی، ایگور اشتیکس، پنی سیمپسون، یون فومسه، دیوید البهاری، خولیان ریوس، جولیو موتسی، اورنا نی خیلیان، پیتر ترین، گیدرا رادویلاسیوت، کازمین مانولاچ، ویکتور پلوین، نون اوسومویچ، آنتونیو فیان، یوهانی برندر، آندری بلاتنیک و گئورگی گوسپودینوف آورده شده است.

در بخشی از این کتاب می خوانیم: «در قایقم نشسته ام. تنها هستم. گرگ ومیش غروب است. به خشکی نگاه می کنم و آنجا روی تخته سنگی سیاه رنگ، بر فراز صخره ای که خودش را در میان دریا مخفی می کند، آنها را می بینم؛ مرد و زن را. زن جلوی مرد ایستاده است. هر دو کاملا بی حرکت هستند و طوری آنجا ایستاده اند که گویی بخشی از صخره اند. زن را مدتی تماشا می کنم و او ناگهان حرکت می کند و به سمت مرد گام برمی دارد.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما