loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مهارت های طلبگی - جلد دوازدهم: بصیرت سیاسی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 47404 10003022
20,000 18,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

انتقال تجربه های صحیح و مفید بزرگان علم و استوانه های اخلاق و تربیت به نسل نو طلبه، با استفاده از راهکار جدید و در قالب کتاب های مهارتی، محور حرکت گروه سنت های حوزوی مرکز پژوهش های جوان وابسته به پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی بوده است. مجموعه مهارت های طلبگی تلاشی در این راستا است.

عناوین این مجموعه بیست جلدی در یک طبقه بندی به فردی، خانوادگی و اجتماعی تقسیم شده است و در طبقه بندی ثانوی، ذیل موضوعات فردی، به مباحث علمی، اخلاقی و تبلیغی پرداخته می شود. "بصیرت سیاسی" دفتری از فصل اجتماعی این مجموعه است.

کتاب یادشده با هدف شناساندن چیستی بصیرت و راه های دستیابی به آن به زیور طبع آراسته گردیده است.

این کتاب شامل پنج فصل ، مفاهیم؛ چرا باید آگاهی و بصیرت سیاسی کسب کنیم؟ راهکارهای کسب بصیرت سیاسی و بصیرت افزایی؛ موانع تحقق بصیرت سیاسی؛ آثار و نتایج بصیرت است.

انسان ها در زندگی فردی و اجتماعی خویش توانایی های زیادی بدست می آورند که به مدد آن می توانند بسیاری از اهداف و آرمان های خویش را محقق سازند. تأثیر خود را در کارهای خویش مضاعف ساخته و شخصی مفید در جامعه محسوب شوند. بیشتر این توانایی ها اکتسابی بوده و جز در سایۀ فهم و تمرین حاصل نمی شود. چنانچه افراد این توانایی ها را به مهارت تبدیل نکنند، عملاً قادر نخواهند بود به اهداف خویش دست یابند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما