loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فمینیسم در ترازوی نقد - جلد اول: تاثیر فمینیسم بر فرزندان

5 (1)

ناشر دفتر نشر معارف

نویسنده استوارت رین

مترجم کتایون رجبی راد

تعداد صفحات : 128

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 4745 10003022
30,000 27,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

این کتاب اثر استوارت رین بوده که در سال 2001 میلادی در آمریکا چاپ و منتشر شده است. نویسنده این کتاب بیش از 12 سال است که در خصوص حقوق کودکان در روزنامه های مهم، برنامه های رادیویی وتلویزیونی در اروپا و آمریکا فعالیت دارد. او در این کتاب به بررسی رابطه فمینیسم و کودکان در غرب ونیز آثار قانون حضانت کودکان در آمریکا پرداخته است.
در این کتاب 3 فصل دیده می شود که در فصل اول به انکار مرد در فصل دوم اهمیت پدر و در فصل سوم به مباحثی همچون تبعات هرگونه محرومیت از حقوق والدین بر فرزندان،لطمه روانشناختی به دلیل غیاب اجباری پدر،گزارش خسارت،لطمه های کوتاه مدت،میان مدت و دراز مدت،سندرم انزوای والدین،جستجو برای یافتن پدر،عطش یافتن والده گمشده،احتمال وقوع رفتار ضد اجتماعی و ارتکاب جرم،نداشتن فرصت های تحصیلی و اقتصادی،رسوایی ملی و بین المللی کودک ربایی والدین، مدل های کودک ربایی والدین،عقود اجتماعی، زوج- سرپرست گریزی و گذارهای خانواده، پیمان زن و شوهر و افزایش زوج-سرپرست گریزی افراطی پرداخته شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما