loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

امام، مردم، اقتصاد - جلد اول: تبیین الگوی مشارکت مردمی مبتنی بر اندیشه امام خمینی (ره)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 47493 10003022
80,000 76,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

انقلاب اسلامی ایران، علی رغم پیشرفت های شگرف در عرصه های مختلف، متأسفانه هنوز از مشکلات اقتصادی رنج می برد. به اعتراف صاحب نظران اقتصادی و اجتماعی، راهکار اساسی حل این مشکلات اجرای الگوی اقتصاد مقاومتی است که مشارکت مردمی و مردم محوری در اقتصاد یا همان حضور آگاهانه، داوطلبانه، فعالانه، جمعی و فردی و متناسب با توان همه افراد ملت در تمامی عرصه های اقتصادی کشور در سه ساحت تصمیم گیری، تصمیم سازی و اقدام، از پایه های اساسی آن به شمار می رود. تبیین مبانی نظری و الگوی مشارکت مردمی در اقتصاد با تعریف فوق که در نظام های اقتصادی سرمایه داری و اشتراکی جایگاهی ندارد، را می توان به عنوان اولین گام مردم محوری در اقتصاد بیان کرد. در این راستا، این کتاب با بررسی اندیشه های حضرت امام خمینی رحمه الله در بخش اول به ماهیت، اهمیت و کیفیت مشارکت مردمی به طور عام و در بخش دوم به مردم محوری در عرصه اقتصاد به طور خاص، پرداخته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما