loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

می خواهم نماز بخوانم

3.3 (3)

ناشر پیام آزادی

نویسنده حمید مقامی

تصویرگر محمدمهدی شیری

سال نشر : 1385

تعداد صفحات : 16

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

«تمرین نماز، از سنین خردسالی و کودکی، به صورت امر تفریحی و لذت­بخش، همراه با تشویق و بدون فشار و اجبار؛ اقدامی بنیادی جهت نماز گزاردن در دوران نوجوانی خواهد بود.کتاب«می­خواهم نماز بخوانم» سعی دارد با روشی ساده و به دور از پیچیدگی، وجوب شکر منعِم را متذکر شده و با استفاده از اصول تلقین، تقویت رفتار و همانندسازی؛ انگیزه به جای آوردن این فریضه مهم را درکودکان ایجاد نماید.»
در صفحات اول کتاب، داستان­های بسیار کوتاهی وجود دارد که در آن راوی در ازای دریافت هدیه از اشخاص گوناکون از آن­ها تشکر می­کند. سپس به این نکته توجه می­شود که ما دست و پا داریم، زبان داریم. آیا نمی­خواهیم از کسی که این­ها را به ما داده تشکر کنیم؟ اما چگونه باید از او تشکر کنیم؟ با
راه­نمایی مادر، راوی می­فهمد که برای تشکر از خدا باید نماز بخوانیم.
در این کتاب با روندی که بیان شد،خیلی ساده به فلسفه نماز خواندن پرداخته شده و با یک سیر منطقی و زیبا کودک را به این نتیجه می­رساند که باید نماز گزارد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما