loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

14 قصه 14 معصوم 5: امام حسین (ع)

ناشر قدیانی

نویسنده حسین فتاحی

تصویرگر محمدرضا دادگر

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 40

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 47812 10003022
30,000 28,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

صبح روز دهم محرم، حسین لشکریانش را که 30 اسب سوار و 42 پیاده بودند را آماده کرد. سمت چپ سپاه را به حبیب بن مظاهر، سمت راست را به زهیربن قین و قلب را به حضرت عباس(ع) سپرد. وی همچنین دستور داد که دور تا دور خیمه ها، هیزم جمع آوری کنند و هیزم ها را آتش بزنند... امام مردم کوفه را به خاطر اینکه پیشتر از وی خواسته بودند تا پیششان بیاید، سرزنش کرد و درخواست کرد تا اجازه دهند، وی به یکی از سرزمین های اسلامی برود که در آنجا امنیتش تأمین باشد، اما دوباره به وی گفته شد که اول از همه باید تسلیم یزید شود.

حسین(ع) در پاسخ گفت که هیچگاه خودش را همانند یک برده تسلیم نمی کند. حسین(ع) از اسب پیاده شد و دستور داد تا مهار اسب را ببندند به نشانه اینکه هرگز از معرکه جنگ فرار نخواهد کرد.
حسین فتاحی، نویسنده این دو کتاب، با کلامی رسا، درست و توانمند ارتباط خوبی با مخاطب برقرار کرده و این ارتباط توانسته است مفاهیم صحیح و حقیقی را به مخاطبان خود منتقل کند.
در بخش هایی از این کتاب آمده؛ «... حالا دیگر یاران حسین همه شهید شده بودند. پسرعموها و اقوامش شهید شده بودند و حسین تنها شده بود... حسین نگاهی به لشکرگاه یزید و نگاهی به خیمه گاه خود انداخت و به طرف خیمه رفت... .»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما