loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

الفبای اقتصاد مقاومتی

یا چه کار کنم که خرجم دخلم را نیاورد

5 (1)

ناشر نارگل

کاریکاتوریست مازیار بیژنی

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 71

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 48053 10003022
15,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «الفبای اقتصاد مقاومتی» یا «چه کار کنم که خرجم دخلم را نیاورد» نوشته مهدی فرج اللهی به معنای دقیق کلمه بنا دارد الفبای پا گذاشتن در راه عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی را بیان کند. این کتاب که مازیار بیژنی کاریکاتوریست مطرح کشور طرح های آن را کشیده است با زبان ساده می کوشد تا مخاطب را از انجام عادت اشتباه باز دارد و مسیر موفقیت را به او پیشنهاد کند.

به عنوان مثال در این کتاب آمده است:«به قول معروف آدم ولخرج، قرض پس انداز می کند. اشتباه بزرگی است اگر فکر کنم که قناعت هم خانواده تنبلی است. قناعت،تلاش و پشتکار خانواده موفقیت هستند. من می خواهم با این خانواده دوست باشم و با آن ها رفت و آمد خانوادگی داشته باشم.»

البته در این کتاب که مزیت آن بیان ساده مسائل به حساب می آید نکاتی هم در توصیه به مدیران آمده است. در بخشی از این کتاب در خصوص مشورت با کارشناسان می خوانیم: «وقتی مدیر جایی هستم. برای تشکیل تیم کارشناسی و مشاوران خودم سراغ هیئت های علمی دانشگاه بروم نه سراغ رفقای تیم فوتبال محله مان و فک و فامیل. البته نسبت به همه رفقا و فک و فامیل ارادت دارم.»

-----------------------
این کتاب 71 صفحه ای از آن دست کتاب های شیرین است که به راحتی می توان در یک سفر بین شهری یا یک وقت استراحت کوتاه در محل کار آن را مطالعه کرد و ضمن لذت بردن از نگاه طنازانه نویسنده و کاریکاتوریست درس هایی در خصوص زندگی کردن مبتنی بر «اقتصاد مقاومتی» آموخت.
اگر این سؤال برای شما مطرح است:
اقتصاد مقاومتی را چگونه در زندگی شخصی خود می توانم پیاده کنم؟
این اثر در پاسخ به سؤال بالا به زبانی بسیار شیرین مفاهیم کاربردی ارزشمندی را به شما ارائه می دهد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما