loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

درآمدی بر رفتار سازمانی با رویکرد اسلامی (سطح تحلیل فردی)

ناشر پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

نویسنده عباس شفیعی

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 167

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 48147 10003022
65,000 61,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

رفتار سازمانی با رویکرد اسلامی، شاخه ای میان رشته ای است که به بررسی و مطالعه رفتار در سازمان می پردازد. در این اثر، رهیافت های اسلامی در حوزه رفتار سازمانی (سطح تحلیل فردی) بررسی شده و الگوهای دینی در هریک از حوزه های فرعی تدوین و معرفی شده است.

این تحقیق یک پژوهش نظری نظری است که از نظر روش توصیفی - تحلیلی و از نظر هدف، اکتشافی است ؛ از حیث روش تحلیل، از نوع تحقیقات تحلیل محتوا (ناظر بر شیوه اجتهادی) است. متغییرهای رفتار فردی در برگیرنده متغییرهای مستقل همچون ارزش، شاکله، ادراک، انگیزش، عواطف و هیجانات، تصمیم گیری فردی و نگرش است که تأثیر آنها بر متغییرهای وابسته یعنی رفتارهای بهنجار و نابهنجار در محیط سازمان بررسی می شود؛ مدل مفهومی در اینجا مدلی سیستمی است، خصوصیات شخصیتی؛ ارزش ها، چارچوب احساسی ذاتی؛ و نگرش های اولیه از جمله ورودی های فردی رفتاری است؛ ادراک و انگیزش، احساسات و عواطف و تصمیم گیری فردی به عنوان عناصر فرایندی، نگرش های شغلی و رفتار بهنجار و نابهنجار به عنوان عناصر بروندادی تلقی می شوند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما