loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فدک ذوالفقار فاطمه علیها السلام

5 (1)

ناشر کتاب جمکران

نویسنده سید محمد واحدی

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 157

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 48165 10003022
55,000 49,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

زندگانی کوتاه صدیقه ی طاهره، حضرت زهرا (سلام اللّه علیها)، در تاریخ سراسر حماسه و جهاد و شهادت «اسلام ولایت» جلوه ای ویژه دارد.
سلوک او، ارشادات او، خطبه های او، گریه های او، و حتی وصیت های او بر شبانه غسل دادن و دفن کردن، و پنهان نگاه داشتن قبر او، همگی رنگی از قیامی بیداری بخش، و ستیری آشتی ناپذیر، با سردمداران و سرسپردگان «اسلام خلافت» دارد.
او اگر از ارث پیامبر صلی اللَّه علیه و آله و سلم سخن می گوید، و در برابر مخالفانش با منطق قرآن و عقل و کلام پیامبر صلی اللَّه علیه و آله و سلم به احتجاج برمی خیزد؛ نه فقط ارث از دست رفته ی خویش را می طلبد، بلکه دل در پی آن میراث گرانبهایی دارد که با از دست رفتن آن، امت پیامبر صلی اللَّه علیه و آله و سلم به ضلالت کشیده می شوند و حتی آن میراث گرانبهای دیگر، یعنی «قرآن» نیز به تنهایی هدایت آنان را تضمین نتواند کرد.
او اگر در فراق پیامبر صلی اللَّه علیه و آله و سلم گریه می کند، نه فقط به خاطر تسکین قلب دردمند و هجران کشیده ی خویش است، بلکه از آن رو می گرید که امت اسلام را، در معرض فراق پیام و فقدان مرام او می بیند.
او اگر برای استرداد فدک فریاد می کشد، نه برای زمین پربار و آب سرشار و نخل بی شمار فدک، بلکه برای استقرار نظام ولایتی است که بر قاعده ی اقتصادی فدک تکیه دارد.
کیست که نداند مطالبه ی فدک جز مطالبه ی وصایت و امامت أمیرالمؤمنین علیه السلام نیست؟!
کیست که نداند درخواست فدک، غیر از درخواست عزت و اقتدار ادامه دهندگان حقیقی راه رسالت نیست؟!
فدک اگر چه رنگی از خاک دارد، اما فدک فاطمه علیهاالسلام اکسیر حیات اسلام محمدی است!
فدک اگر چه در جغرافیای مدینه یافت می شود، اما فدک فاطمه علیهاالسلام در سر تا سر تاریخ اسلام، و گوشه گوشه ی جغرافیای حضور مسلمانان، و در همه ی ادوار پس از پیامبر گسترش می یابد!
فدک اگر چه میراثی غصب شده است، اما فدک فاطمه علیهاالسلام همواره گواهی صادق بر بیداد غاصبان خلافت الهی است!
فدک فاطمه علیهاالسلام عرصه ی یک جهاد همیشگی است!
فدک، ذوالفقار فاطمه علیهاالسلام است!

آنچه پیش رو دارید تحقیقی گذرا پیرامون فدک است که با تکیه بر شواهد گوناگون، و اسناد و مدارک غیر قابل انکار؛ که غالبا از کتب مورد قبول عامه ی اهل سنت انتخاب شده است، به بررسی مشخصات فدک و کیفیت انتقال آن به حضرت فاطمه علیها السلام و نیز به انگیزه های غصب فدک، توسط مدعیان دروغین خلافت پیامبر (ص)، و چگونگی اقدامات گوناگون حضرت زهرا (س) در باز پس گیری آن می پردازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما