loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سختی کارهای سخت: راه انداختن کسب و کاری که هیچ راه ساده ای ندارد

ناشر آریانا قلم

نویسنده بن هاروویتز

مترجم سعید قدوسی زاده

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 382

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 48186 10003022
208,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

تاکنون کتاب های مدیریتی زیادی درباره راه اندازی و اداره کسب و کار تالیف و ترجمه شده و در عمده آنها مدل ها و روش ها مرحله به مرحله توضیح داده شده است. همه این کتاب ها اقدامات لازم را برای ساخت کسب و کار تشریح کرده اند اما وقتی در مقام کارآفرین یا مدیر عامل، این اصول را به کار می برید و پیاده سازی می کنید، می بینید کافی نیستند و یک جای کار می لنگد، بازار دقیقا آنچه پیش بینی کرده بودید نیست، نتوانستید نیروهای خوبی جذب کنید ، رقبا به سرعت رشد کردند و مانند اینها. این موارد به اصطلاح همان فوت کوزه گری است که در اغلب این کتاب ها بیان نمی شود. به قول بن هاروویتز اینها مخمصه هایی است که ما را گیر می اندازد.

نویسنده این کتاب که خود مدیر عامل و بنیان گذار شرکت های مطرحی در حوزه فناوری در سیلیکون ولی بوده است، سعی کرده است تجربیات خود را به زبانی ساده، و روان و داستانی برای مخاطبانش بیان کند؛ تجربه های از سر گذراندن این مخمصه ها در موقعیت های گوناگون.

وقتی اولی بار مدیرعامل شدم، حقیقتاً فکر می کردم تنها کسی هستم که در تقلاست. هروقت با مدیرعامل های دیگر صحبت می کردم، به نظر می رسید همه چیز را تحت کنترل دارند

کسب و کارشان همیشه«خارق العاده» پیش می رفت و تجربه شان هم لاجرم «شگفت انگیز» بود.

اما وقتی کسب و کارهای خارق العاده و شگفت انگیز همتایانم را می دیدم که یکی پس از دیگری ورشکسته می شوند و به ارزش کمی فروش می رسند، دریافتم که احتمالا تنها کسی نبوده ام که در مخمصه دست و پا می زده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما