loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جستارهایی در ادبیات داستانی معاصر

4.5 (2)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 4829 10003022
100,000 90,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب دربردارنده مجموعه مقالاتی است که می کوشند پنجره ای به رویکرد محتوایی و نقد ادبی ملتزم به انقلاب اسلامی و حکمت ایمانی شیعه برای بررسی برخی آثار و وجوهی از آرای نویسندگان معاصر داخلی و خارجی و برخی بنیان های نظری آن باز کند.

دانشجویان، مخاطبان اصلی این اثر پژوهشی را تشکیل می دهند. می توان گفت این اثر به نوعی بازنویسی و بازنگری بخشی از مقالات شهریار زرشناس است که در قالبی منسجم به علاقه مندان این عرصه عرضه شده است.

«جستارهایی در ادبیات داستانی معاصر» از دوازده فصل تشکیل شده است. از عناوین این نوشتار می توان «صادق هدایت و ادبیات یاس؛ تجسم بن بست تاریخی شبه مدرنیته در ایران»، «غلامحسین ساعدی و رئالیسم وهم آلود و ادبیات سترون شبه مدرنیته»، «درباره گلشیری و فرمالیسم مقلد تکنیک زده»، «نگاهی کوتاه به اندیشه و وضعیت پست مدرن»، «پست مدرنیسم در فلسفه و ادبیات» و «نگاهی به دو حلقه ادبیات بحران و انحطاط؛ کافکا و مارکز» را نام برد.

«جک لندن و آغاز رئالیسم منتقد در ادبیات آمریکا»، «پائولو کوئیلو و معنویت منسوخ مدافع وضع موجود عالم»، «درآمدی بر بنیان های فلسفی و ساختارگرایی و ساختارشکنی در نقد ادبی»، «فمینیسم و برخی نمودهای آن در ادبیات داستانی»، «نسبت ادبیات، تعهد و آرمان گرایی» و «ادبیات در حال تکوین واقع گرای آرمان طلب انقلاب اسلامی» از دیگر عنوان های این کتاب به شمار می روند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما