loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مهدویت و جهانی سازی

سلسله مباحث مهدویت

ناشر کتاب جمکران

نویسنده علی اصغر رضوانی

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 37

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

جهانی شدن یکی از مسائل مهم جهان امروز است که بسیاری از اندیشمندان درباره آن دست به قلم برده اند، جهانی شدن ابعاد و جنبه های مختلفی دارد که به موجب آن برداشت های مختلف و تعاریف متعددی نسبت به این مسئله ارائه شده است.
دانشوران و اندیشمندان درباره شکل گیری این پدیده اختلاف نظر دارند. برخی از آن ها بر این باورند که این پدیده بر اثر پیشرفت فن آوری ارتباطات، فشردگی مکان و زمان، و آگاهی مردم نسبت به امور جهانی به وجود آمده است.
و برخی دیگر بر این باورند که جهانی شدن از طرف استعمارگران و سرمایه داران تیوریزه شده که آمریکا در رأس آن ها قرار گرفته است. و گروهی از اندیشمندان براین باورند که جهانی شدن یک پدیده گریزناپذیر است که نمی تواند یک پروسه یا پروژه تلقی شود، و لو این که صاحبان قدرت و تکنولوژی از این پدیده بیشتر بهره می برند، و تبلیغاتی را به سایر جهان به نفع خود گسترش می دهند. جهانی شدن پدیده ای است که برای مقولات اجتماعی به ویژه دین اسلام یا ادیان دیگر چالش ها و فرصت هایی را به وجود آورده است.

در این کتاب به بررسی این موضوع پرداخته شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما