loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خلق عظیم پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله): جلوه های رحمانی در رسول رحمت

ناشر کتاب جمکران

نویسنده علی احمدی خواه (کوه نانی)

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 359

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این کتاب، خُلق عظیم پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله را در سه بخش بیان نموده است:
بخش اول: رحمت پیامبر خاتم صلی الله علیه وآله نسبت به بشر وحقوق انسان؛ که در هفت فصل توضیح داده شده ودر این فصل ها، به ارزش وحفظ حقوق انسان از دیدگاه اسلام، سیری در زندگانی آن حضرت در پیش از رسالت، ونیز جلوه های رحمانی ومهربانی وسفارش های اخلاقی وصلح طلبی آن حضرت پرداخته است.
بخش دوم: رأفت پیامبر خاتم صلی الله علیه وآله نسبت به حیوانات؛ که در دو فصل توضیح داده شده ودر این دو فصل، به بیان حقوق حیوانات از دیدگاه کتاب و سنّت نبوی و نیز سیره و سخن آن حضرت در دفاع از حیوانات پرداخته است.
بخش سوم: روایت رحمت؛ که در سه فصل توضیح داده شده و در این فصل ها، به شرح اوصاف اخلاقی آن حضرت از زبان ائمه: و صحابه و سایر راویانی که آن حضرت را درک کرده اند، ونیز توصیفاتی که خدای تعالی در شأن حضرت نازل نموده پرداخته و در پایان، به گوشه ای از اشعار شاعران بزرگ پارسی گو در وصف پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله اشاره داشته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما