loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کنز مخفی: مباحثی پیرامون زیارت عاشورا

ناشر کتاب جمکران

نویسنده عبدالنبی اراکی

تحقیق و تنظیم کتاب ناصر باقری بیدهندی

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 200

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

مؤلف محترم این کتاب، حضرت آیت اللَّه العظمی شیخ عبدالنبی اراکی به شرح عالمانه زیارت عاشورا پرداخته است و در آن به موضوعات مختلفی چون: اهمّیت، فضیلت و آداب، آثار و فواید زیارت عاشورا و… پرداخته که شامل یازده نور و بیست و پنج مقصد می باشد.

یکی از زیارت های مأثور و روایت شده از حضرات معصومین علیهم السلام زیارت عاشوراست. در فرهنگ تشیع، این زیارت از جایگاهی رفیع و ویژه ای برخوردار است و دارای آثار و برکات شگفتی است و تأکید بسیاری به خواندن آن در همه اوقات شده است و ثواب و خواصّ فراوانی برای مداوت بر آن نقل شده است.

این گنجینه معارف از جمله زیارت هایی است که در طول تاریخ، صالحان و عالمان شیعه به آن عنایت فوق العاده ای داشته و در پرتو زمزمه عاشقان این منشور آسمانی، به مراد و مقصود خود دست یافته و در هر دو سرا کامیاب شده اند و پرچم پرافتخار برائت از مشرکان را به اهتزاز درآورده اند. این مجموعه سیاسی، عرفانی توسط امام باقرعلیه السلام به شیعیان تعلیم داده شده و در کتب دعا و زیارات منعکس گردیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما