loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دستمال سرخ ها 1: جهان ماند؛ شهید جهانگیر جعفرزاده به روایت مادر

ناشر روایت فتح

ویراستار فاطمه دوست کامی

تحقیق و تنظیم کتاب مرتضی قاضی

راوی کتاب کوکب صابری

مشاور علمی محمد قاسمی پور

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 71

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 48390 10003022
5,000 4,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«یک بار بهش گفتم: «بالاخره نگفتی چه دختری را می خواهی برات بگیرم؟» خندید و گفت: «زن می خواهم چه کار؟ من که تا 23 سالگی بیشتر زنده نیستم.» پشت دستم را گاز گرفتم و گفتم «خدا نکند این چه حرفی است که می زنی؟» خیلی خونسرد جواب داد «حالا می بینید. تعارف ندارد. من 23 سالم شود دیگر نیستم.»

به این جا که رسیدیم گفت: «ببین هیکل من تک است من از همه بیش تر غذا می خورم ولی شلوارم برایم تنگ نمی شود.»
اسپند دود کردم و دور سرش چرخاندم. بعد خندیدم و گفتم: «برو خودت را لوس نکن.»

چند دقیقه بعد عکسش را آورد و داد دستم همان طور که به سبیل توی عکسش اشاره می کرد دستی روی سبیلش کشید و گفت: «سبیل ها رو ببین حسابی اسمی است.»

بعد خیلی آرام گفت: «شهید که شدم این عکس را بگذار توی حجله ام.»

در مقدمه کتاب:
««روزی که کودک متولد می شود، مادر هزار امید می بندد به او و به آینده اش. هر روز آرزوهایی که برای خود در سر پرورانده و به آن ها نرسیده را در او تجسم می کند. در هر مرحله از قد کشیدنش لذتی را می چشد، آمیخته به رنج. همیشه چنین بوده و هست. زمانی همین مادر دلبسته، چشم از قامت پسر برگرفت و با سلام و صلوات روانه ی میدان نبرد کرد؛ جایی که هر لحظه اش بوی انتظار می داد و جدایی.

مادر چشم بست بر آرزوهای خود، تا روزی بر قامت رعنای فرزند شرم نکند که دل بستگی اش او را پایبند زمین کرده است. چشم بست و اشک هایش را به دعای شبانه روزی پیوند زد. اما گاه انتظار به فراق گره می خورد و باز مادر بود و شکوه های پنهانی و دردهای ناگفته.

این مجموعه قصد دارد لحظاتی از زندگی مادران شهدا را همراهی کند؛ همراهی تلخ و شیرین.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما