loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بهترین آیات در حل مشکلات

با اصلاحات و اضافات

ناشر عصر انقلاب

نویسنده سید نعمت الله حسینی (کهلائی)

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 110

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

این کتاب آیاتی را که تأثیر زیادی در حل مشکلات مادی و معنوی دارد و از طریق کتب تفاسیر و احادیث اهل بیت (ع) به آثار و فضائل آنها سفارش شده است را جمع آوری نموده و به ذکر روایات،احادیث معتبر و داستان هایی آموزنده می پردازد.

برخی از عناوین کتاب، شامل: «30 مطلب مهم در مورد آیات و سُور قرآن»، «کفار قریش با شنیدن بسم الله فرار می کردند»، «اسم اعظم و بسم الله»، «روایاتی در فضیلت آیةالکرسی»، «آیه ای که در آن 365 رحمت است»، «فضیلت آیات پنج گانه سوره آل عمران با پنج ربنا»، «آیه شهادت»، «قرآن شفای هر دردی است» و «ختم سوره قدر برای حصول حج» می باشد.

«آیات راجع به طی الارض» عنوان مطلبی است که نویسنده درباره آن به نقل از مرحوم علامه طباطبائی می نویسد: حقیقت طی الارض، پیچیدن زمین در زیر قدم های رونده است، برادر ما، مرحوم آقا سیدمحمدحسن الهی، یک روز به وسیله شاگردش که تسخیر ارواح می نمود، از روح مرحوم حاج میرزا علی آقا قاضی طباطبایی (ره)، راجع به طی الارض سؤال کرده بود و مرحوم قاضی (ره)، جواب داده بود؛ طی الارض، شش آیه اول سوره طه می باشد.

«چند روایت در استشفاء به قرآن»، »فضیلت سوره یاسین»، «جمال قرآن، سوره بقره است»، «عروس قرآن»، «امیدبخش ترین آیه قرآن کدام است؟» و «تأثیر عقیده در دعا» دیگر عناوین کتاب را تشکیل داده است.

مؤلف در قسمتی از این نوشتار که به سفارش حضرت امام خمینی (ره) به فرزندش حاج احمدآقا به مطالعه آیات آخر سوره حشر، ارائه گردیده است، می آورد: « پسرم سوره مبارکه حشر را مطالعه کن که گنجینه هایی از معارف و تربیت در آن است و ارزش دارد که انسان یک عمر در آنها تفکر کند واز آنها به مدد الهی توشه ها بردارد خصوصاً آیات اواخر آن، (18 تا آخر)».
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما