loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

امیلی 2: امیلی و صعود (رقعی)

سه گانه ای از نویسنده آنی شرلی

ناشر قدیانی

نویسنده ال. ام. مونتگمری

مترجم سارا قدیانی

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 504

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 48822 10003022
98,000 93,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

امیلی استار با عشق به نوشتن متولد شده است. او یک دختر یتیم ساکن مزرعه نیومورن است و نوشتن به او توان رو به رویی با تلخی ها و سختی ها را می دهد. ولی حالا همه دوستانش به دبیرستان ناحیه شروزبری رفته اند و خاله الیزابت عبوس و کهنه اندیش او فقط به شرطی به او نیز اجاره رفتن می دهد که قول بدهد نوشتن را کنار بگذارد! این اولین قدم امیلی در مسیر صعود و رسیدن به قله است. زمانی می رسد که فعالیت های امیلی در شهر، شایعه پراکن های شروزبری را به جنب و جوش می اندازد. اما امیلی و دوستانش اعتماد به نفس زیادی دارند- ایلزه یک هنر پیشه مادرزاد است. تدی عزمش را جزم کرده تا یک هنرمند بزرگ شود و پری می خواهد یک وکیل جسور باشد. زمانی که شعرهای امیلی به چاپ می رسند و او به نویسنده روزنامه شهر تبدیل می شود به نظر می آید که موفقیت و اولین نشانه های دلدادگی-در راه اند. مدتی بعد امیلی یک پیشنهاد اغوا کننده دریافت می کند و باید تصمیم بگیرد آیا می خواهد مسیر زندگی اش را برای همیشه تغییر دهد یا نه.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما