loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سالنامه تربیتی اخلاقی خلق 1397

نخستین سالنامه هوشمند با موضوع اخلاق و تربیت

ناشر خلق

سال نشر : 1396

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

سالنامه هوشمند چیست؟
این سالنامه قابلیت ویژه و مفیدی به نام صفحه پویا دارد که به وسیله آن، می توانید از فیلم، صوت یا عکس مربوط به صفحه های خاص که در اول هر ماه قرار داده شده است بر روی گوشی همراه خود بهره ببرید.
روش استفاده از این قابلیت در ابتدای سررسید توضیح داده شده است.

سالنامه 1396 همچون دو سال گذشته عمدتا به بحث آداب همراه با نکاتی اخلاقی و معنوی می پردازد که سهم بسزایی در تشکیل شخصیت معنوی سالم دارد.
هر صفحه سالنامه مزیّن به یک روایت و نیز یک مطلب اخلاقی می باشد که در کنار صفحه و با توضیحات زیر آمده است: روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه به موضوعات متنوع در زمینه آداب اسلامی (به ویژه آداب اجتماعی و معاشرت) اختصاص دارد. در روزهای یک شنبه و سه شنبه نیز نکاتی اخلاقی و معنوی آمده است. مطالب روزهای پنجشنبه و جمعه که در یک صفحه آمده، ویژه امام زمان (عج) است.
صفحه ویژه هر ماه: در ابتدای هر ماه صفحه ای ویژه وجود دارد که شامل موارد ذیل می باشد: 1- دستورالعمل معنوی یا قطعه شعر 2- مناسبت های مهم آن ماه 3- مناسبت های مهم من: برای یادآوری مناسبت های شخصی؛ مانند سالروز تولد بستگان و ... 4- صفحه پویا: برای پخش فایل های صوتی و تصویری
به منظور فایده هر چه بیشتر سالنامه، مناسبت های گوناگون دینی و مذهبی از منابع معتبر تاریخی نقل شده است. همچنین (قمر در عقرب) که واقعه ای نجومی است و طبق روایات اهل بیت (ع) مراعات هایی را می طلبد، در روزهایی که این واقعه رخ می دهد، ذکر شده است.
و در آخر برای استفاده بهتر، از مطالب سالنامه، فهرستی موضوعی نیز تهیه شده و در انتهای سالنامه آمده است.

این جلد سالنامه دارای شبکه مشبک چوبی روی طرح جلد سالنامه می باشد و گالینگور می باشد.
  • زبان کتاب
    فارسی
  • سال نشر
    1396
  • نوع جلد
    جلد سخت
  • قطع
    وزیری
  • ناشر
  • وزن
    688
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    یکشنبه 3 بهمن 1395
  • شناسه
    49163
  • دسته بندی :
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما