loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خشمگین می شویم! چه کنیم؟

برای کودکان، نوجوانان و همه کسانی که خشمگین می شوند

ناشر قدیانی

نویسنده الیزابت وردیک | مارجوری لیسووسکی

مترجم حسن نصیرنیا

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 112

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 49324 10003022
45,000 42,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

برای خشمگین نشدن چه باید کرد؟
یکی از بهترین راه های بدست آوردن موفقیت و سعادت در روابط عصر حاضر کنترل خشم و خشونت است. کنترل خشم و آرامش داشتن یکی از موارد مهم و ارزشمندی است که می تواند در بهبود ارتباط و نگهداری ارتباط یاری دهنده باشد و از این رو آموختن این مهم برای کودکان و نوجوانان اهمیت بسیار زیادی دارد تا بتوانند با آموختن راه های کنترل خشم ارتباطی درست و صحیح و موفق، پیدا کنند.

الیزابت وردیک، مارجوری لیسووسکی، با کلامی ساده و کامل و اصولی توانسته است برترین و ارزشمندترین مسائل در مورد کنترل خشم و چگونگی برخورد با آن را نشان دهند. بخش های مختلف: مقدمه (چرا به این کتاب نیاز دارید؟)، افراد هنگام خشم چه احساسی دارند؟، چهره های متفاوت خشم، کارهای ابلهانه ای که آدم های خشمگین می کنند، پنج گام برای مهار کردن خشم، رادارِ خشم، روش های مهم حفظ خون سردی، پیمان نامه خشم زدایی، پیامی به پدران و مادران و معلمان.

در بخشی از کتاب آمده: "... همه ی آدم ها گاهی عصبانی می شوند. ولی اگر از آن آدم هایی هستند که زیاد عصبانی می شوند، عصبانیتشان خیلی طول می کشد یا موقع عصبانیت کارهایی می کنند که ناراحتشان می کند و مشکل های دیگری به وجود می آورد، باید جلو آن را بگیرید. شما می توانید خشمتان را مهار کنید! فقط باید چندتا نکته ی مهم را بلد باشید. این کتاب را بخوانید و از توصیه هایش استفاده کنید تا خودتان ببینید که چقدر مؤثر است ...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما