loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قصه های شیرین برای بچه ها 11: افسانه اژدها و آب

ناشر قدیانی

نویسنده محمدرضا بایرامی

تصویرگر راهله برخورداری

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 16

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 50014 10003022
25,000 23,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب افسانه اژدها و آب جلد یازدهم کتابهای قصه های شیرین بچه ها، اثر محمدرضا بایرامی است که انتشارات قدیانی منتشر کرده است.


داستان این کتاب این گونه آغاز می شود: «توی یک دره بزرگ، که بین کوه های سر به آسمان کشیده قرار داشت، روستایی بود تا دلت بخواهد آباد: زمین بارور، باغ ها سرسبز، درخت ها پرمیوه، خانه ها تر و تمیز، نعمت خدا فراوان. مردم به خوبی و خوشی زندگی می کردند و شکر خدا را به جای می آوردند. آنها زندگی آرام راحتی داشتند. در روستایشان نه دعوایی می شد، نه سر و کله ای می شکست، و نه اینکه اصلاً کسی نازک تر از گل به دیگری می گفت. از وسط این روستا، رودخانه خروشان و پرآبی می گذشت. رودخانه ای با آب زلال و پاک، مردم می گفتند: «این آب، به اشک چشم می ماند.» رودخانه، چرخ بزرگ آسیاب روستا را به گردش درمی آورد. باغ ها و کشتزارها را سیراب می کرد، و به همه چیز شادابی و سرزندگی می بخشید. مردم روستا رودخانه را خیلی دوست داشتند، چون می دانستند که در زندگی هرچه دارند از رودخانه دارند. آب رودخانه آن قدر زیاد بود که هر کس، هر چقدر که دلش می خواست می توانست از آن استفاده کند. برای همین هم، هیچ زمینی تشنه نمی ماند. هیچ وقت خوشه های گندم و جو سرخم نمی کردند. درخت های با غ ها، بی بار نمی ماندند. چرخ آسیاب از کار نمی افتاد و مردم زانوی غم به بغل نمی گرفتند.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما