loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

داستان بهنام: بر اساس زندگینامه شهید بهنام محمدی راد

4.3 (6)

ناشر نشر شاهد

نویسنده داوود امیریان

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 159

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

داستان درباره بهنام محمدی راد، نوجوان سیزده ساله خرمشهری است که با آغاز جنگ تحمیلی و حمله عراق به خرمشهر، به دفاع از شهر بر می آید و سرانجام نیز به شهادت می رسد .در کتاب داستان بهنام، ضمن بازگویی داستان، تصویری از خرمشهر در آغاز تهاجم عراق نیز اوضاع مردم بی دفاع این شهر منعکس شده، از فداکاری های جوانان و نوجوانان این شهر در دفاع از شهر سخن رفته است.

کتاب داستان بهنام بر اساس زندگینامه شهید بهنام محمدی راد توسط داوود امیریان نوشته شده است و در نشر شاهد به چاپ رسیده است.

از آن روز به بعد، کسی جرأت نکرد سر به سر بهنام بگذارد. در روزهای بعد، وقتی صالح و مجید از طرف مسجد جامع که نزدیک خانه‌شان بود، به طرف ورزشگاه که در میدان راه‌آهن بود می‌آمدند، سر چهار راه نقدی با بهنام و دوستانش که از طرف حسینیه‌ی اصفهانی‌ها می‌آمدند، هم‌مسیر شدند. کم‌کم بهنام به صالح نزدیک و نزدیک‌تر شد. صالح تنها کسی بود که سر به سر بهنام نمی‌گذاشت و او را دوست داشت.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما