loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قصه های شیرین جهان (مجموعه 20 جلدی قابدار)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 50062 10003022
250,000 237,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این مجموعه 20 جلدی شامل داستان های:

1-قصه های شیرین جهان 31: شاهزاده خوشبخت:
این داستان قطعا معروف ترین و محبوب ترین قصه از میان نه قصه ی اسکار واید است؛ داستانی که تنها رقیبش از لحاظ محبوبیت در میان قصه های اسکار وایلد غول خودخواه است. او این داستان را هنگامی نوشت که جنجال بر سر شکاف طبقاتی میان تهیدستان و ثروتمندان بالا گرفته بود. شاهزاده ی خوشبخت که زندگی اشرافی دارد در جوانی می میرد و روحش در مجسمه ای یاقوت نشان که با طلا پوشانده شده ساکن می شود. شاهزاده ی خوشبخت از جایگاهی که بر فراز شهر دارد فقر و بدبختی و نامیدی شهرش را می بیند. این داستان از خودگذشتگی و قربانی شدن او برای مردم شهر است.

2-قصه های شیرین جهان 32: سفر های گالیور:
گالیور پزشک جوانی است که در سفر دور و درازش قدم به سرزمین هایی عجیب می گذارد. او به دست آدم هایی اسیر می شود که به اندازه انگشت دست هستند. آنها به این فکر می افتند که از گالیور در جنگ علیه کوتوله های سرزمین همسایه استفاده کنند. تکلیف گالیور چیست؟ او در ادامه سفرش به جزیره دیگری می رسد که آدم هایش آنقدر غول پیکرند که گالیوردر کنار آنها به اندازه انگشت دست است. پایان این سفر کجاست؟

3-قصه های شیرین جهان 33: لاسلی سگ وفادار:
در شهری کوچک، سگی به نام "لاسی" زندگی می کرد که بسیار باهوش بود. او هر روز ساعت چهار بعد از ظهر به مدرسه می رفت تا صاحبش ـ جیم ـ را به خانه بازگرداند، اما روزی لاسی به مدرسه نرفت، زیرا پدر جیم به دلیل نیاز به پول ناچار شده بود او را به آقای "لودینگ" بفروشد. جیم از این پیشامد بسیار ناراحت شد. لاسی نیز از وضع پیش آمده بسیار ناراضی بود، به طوری که قلاده اش را پاره کرد و به نزد جیم بازگشت.

4-قصه های شیرین جهان 34: پرنده ی آبی

5-قصه های شیرین جهان 35: سارا کورو

6-قصه های شیرین جهان 36: خانه ی شکلاتی

7-قصه های شیرین جهان 37: جوجه اردک زشت:
یکی از بعداز ظهرهای آخر تابستان بود . نزدیک یک کلبه قدیمی در دهکده خانم اردکه لانه اش را کنار دریاچه ساخته بود.اون پیش خودش فکر می کرد: مدت زیادی هست که روی این تخم ها خوابیده ام . او تنها نشسته بود و بقیه اردکها مشغول شنا بودندکم کم تخم ها شروع به حرکت کردند و با نوکهای قشنگ کوچکشان پوسته ی تخم شان را شکستند . آنها یکی یکی بیرون آمدند اما هنوز خیس بودند و نمی توانستند که بخوبی روی پاهایشان بایستند بزودی جوجه ها روی پا هایشان ایستادند و شروع به تکان دادن خودشان کردند.تا اینکه پرها یشان خشک شد.

8-قصه های شیرین جهان 38: روباه بازیگوش:
قرار بود شب در دهکده روباه ها جشنی برگزار شود. همه مشغول کاری بودند و خود را برای شب آماده می کردند. در گوشه میدان بچه روباه بازیگوشی بود که همه را اذیت می کرد؛ بر سر پیرمرد بیچاره ای آب ریخت و او را خیس کرد بعد هم رفت و روی کیکی که آماده تزیین بود خرابکاری کرد.

9-قصه های شیرین جهان 39: ماریا و شاهزاده شیر:
ماریا" پدر و مادرش را از دست داده بود و در مزرعه مرد کشاورزی کار می کرد. یک روز که او گوسفندها را به چرا برده بود شیری را دید که خاری در پنجه اش فرو رفته و نمی تواند حرکت کند. او خار را از پای شیر درآورد و آن را با روسری خود بست. فردای آن روز که گاوها را به چرا برده بود بازهم آن شیر را دید و او را تعقیب کرد و با کمال تعجب دید که او به شکل پسری جوان درآمد.

10-قصه های شیرین جهان 40: گربه ی چکمه پوش:
ماجرا از زمانی شروع می شود که بچه گربه ای سرراهی توسط مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست شهر سنت ریکاردو پیدا شده و بزرگ می شود. این بچه گربه در این مرکز با یک تخم مرغ به نام هامتی الکساندر دامتی آشنا می شود و با یکدیگر پیمان برادری می بندند. از همان کودکی آن دو در جستجوی لوبیای سحرآمیز بودند و برای به دست آوردن آن دست به هر کاری از جمله سرقت های کوچک و سرانجام بزهکاری می زدند.

11-قصه های شیرین جهان 41: موش شهری و موش روستایی و یک قصه دیگر:
موشی که در روستا زندگی می کرد، روزی دوست شهری اش را به لانه اش دعوت کرد. موش شهری با ورود به لان? دوستش از تفاوت در نحو? زندگی در شهر و روستا متعجب شد. آن گاه از دوستش خواست تا دعوت او را مبنی بر آمدن به شهر بپذیرد. پس از چندی موش روستایی به شهر پا نهاد. اما زمانی که به همراه دوستش در حال گردش در شهر بود همواره مراقب بود تا زیر ماشین ها له نشود.

12-قصه های شیرین جهان 42: مسابقه ی خرگوش و لاک پشت و یک قصه دیگر:
خرگوش و لاک پشت نام حکایتی است که به ازوپ نسبت داده می شود و درباره خرگوشی است که به علت سرعت خود لاک پشتی را مسخره می کند و یک مسابقه دو انجام می دهند چون به بردن خود اطمینان داشته در وسط مسابقه یک چرت کوتاه می زند و هنگامی که بیدار می شود می بیند که لاک پشت چون آهسته و پیوسته مسیر را طی کرده از او برده است.

13-قصه های شیرین جهان 43: بند انگشتی:
سال ها پیش دختر زیبایی که به اندازه ی یک بند انگشت بود، زندگی می کرد و او را بندانگشتی می نامیدند.
اما یک شب وزغی بندانگشتی را دزدید و او را بر روی یک برگ مرداب زندانی کرد.
وزغ گفت: تو باید با پسر من ازدواج کنی. بندانگشتی زیبا گریه می کرد، چون پسر وزغ بسیار زشت بود.

14-قصه های شیرین جهان 44: سیندرلا:
نام داستانی افسانه ای و محبوب است و بازگوکننده افسانه ای قدیمی و رسیدن به پاداش پیروزمندانه پس از دیدن ظلم و بی عدالتی است. هزاران گونه متفاوت از این افسانه در همه جای دنیا وجود دارد. به طور کلی واژه «سیندرلا» به معنی کسی است که پس از دورانی از گمنامی و بی خبری ناعادلانه، به کامیابی و سرشناسی می رسد.

15-قصه های شیرین جهان 45: ای کی یوسان:
ای کیو سان، پنج سالش بود که درس خواندن را شروع کرد. او برای درس خواندن، همراه مادرش به مدرسه شبانه روزی می رفت. مدرسه شبانه روزی، همان جایی بود که «استاد بزرگ» در آنجا درس می داد…

16-قصه های شیرین جهان 46: عروسی قو:
در این قصه، روزی شاهزاده فداکاری با دختر حاکم سرزمین مجاور و دوستانش آشنا می شود که در اثر طلسم جادوگری بدجنس، روزها به قو تبدیل می شوند و فقط شب ها به شکل واقعی خود باز می گردند .شاهزاده برای پیدا کردن جادوگر و شکستن طلسم او حوادث زیادی را پشت سر می گذارد، اما سرانجام موفق می شود طلسم را باطل نموده دختر زیبا را به ازدواج خود در آورد .این قصه مصور و رنگی برای کودکان گروه سنی "ب "به فارسی ترجمه شده است ."

17-قصه های شیرین جهان 47: زیبای خفته:
روزی،روزگاری پادشاهی با همسرش در قصر خود زندگی میکرد سال ها از عمر آن ها گذشته بود،ولی هنوز فرزندی نداشت شاه و همسرش به درگاه خداوند دعا کردند و از او خواستند تا بچه ای به آن ها بدهد...

18-قصه های شیرین جهان 48: کین تارو

19-قصه های شیرین جهان 49: کلاغ و پرنده ها:

20-قصه های شیرین جهان 50: عروسی خانم موشه و
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما