loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کاش تو را می دیدم: فرازهایی از زندگی بانو معصومه (س) و حوادث تاریخی زمان ایشان

1 (1)

ناشر قدیانی

نویسنده مژگان شیخی

ویراستار مریم یعقوبی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 110

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

حضرت فاطمه معصومه (س)، دختر موسی بن جعفر، هفتمین امام شیعه و نجمه خاتون است. وی از شخصیت های مورد احترام شیعیان است، از آنجا که اطلاعات زیادی از زندگی حضرت معصومه (س) در دست نیست، نویسنده در این کتاب سعی کرده است نگاهی گذرا به زندگی آن حضرت و مهم ترین حوادث دوره تاریخی ایشان داشته باشد.

مژگان شیخی، نویسنده این کتاب، با نوشتن قسمت هایی مهم و تأثیرگذار از زندگی این بانوی بزرگوار در مجموعه ای جامع در برقراری ارتباط با مخاطب موفق عمل کرده است.

«... هیچ کدام از خانواده و یاران امام ممکن نیست تا جواب مسئله ای را ندانند، به آن جواب بدهند و چیزی بگویند که سبب اشتباه و گمراهی مردم شود...»

«... فاطمه معصومه(س) با فراز و نشیب های زندگی پدر، بزرگ می شد. هر روز جریانی از سوی دشمنان به وجود می آمد که موجب آزار پدر و نادیده گرفتن حقوق الهی ایشان می گردید. اینها همه برای فاطمه دردناک و ناراحت کننده بود ...»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما