loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دشت بان: رمان نوجوانان

ناشر کتاب نیستان

نویسنده احمد دهقان

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 243

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 5063 10003022
8,000 7,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در آخرین روزهای تابستان، خانواده ناصر (راوی داستان) در تب و تاب باز شدن مدرسه هستند. پدر ناصر، دشت بان است و در باغی، در کنار رود الوند (در نزدیکی قصر شیرین) زندگی می کند. جنگ به آنها هجوم می آورد و به یکباره کوچ مردم شهر و روستا آغاز می شود. ناصر و خانواده اش نیز به ناچار همراه می شوند. مردم شهر پیاده از پیش روی دشمن می گریزند. اما صبح روز بعد دشمن جاده را می بندد و شکار آغاز می شود. ناصر و خانواده اش به یکی از دره های اطراف می گریزند و در غاری مستقر می شوند. پدر ناصر، برای کمک به مردم شهر می رود و ناصر، گلنار (خواهر)، مادر و پدر بزرگ می مانند. پس از چند روز پدر زخم خورده باز می گردد. دشت بان همچنان که روایت گر مبارزه این خانواده است ، از سوی دیگر جا به جا عشق مردم به هم را به تصویر می کشد. داستان ماجراهای مختلفی را بازگو می کند. زمستان سر می رسد و آن ها مجبورند با طبیعت خشمگین هم مبارزه کنند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما