loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مرگ فروشنده

نمایش نامه

ناشر قطره

نویسنده آرتور میلر

مترجم عطا الله نوریان

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 180

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

آرتور میلر در سال 1949 با نمایش نامه ی (مرگ فروشنده) جایزه ی پولیترز را از آن خود کرد.
نمایشنامه مرگ فروشنده به زندگی اسفبار ویلی لومان می پردازد؛ شخصی که به سختی هزینه معاش خانواده را فراهم می کند و به گفته میلر بر نیروهای زندگی، نظارت و اختیاری ندارد. لیندا، بیف و هپی اعضای خانواده لومان هستند؛ اشخاصی که هر کدام به نوبه خود دچار سرخوردگی و عذابی هستند که زندگی مدرن نصیبشان کرده است. هیچ کدام از آدم های نمایش آن طور که به نظر می آید خوشبخت نیستند و در واقع، اوضاع نابسامان آنها نتیجه بحران هویتی است که جامعه صنعتی نصیبشان کرده است.

مصائب و رنج های شخصیت های نمایش آن قدر زیاد و غم انگیز است که مرگ فروشنده را به تراژدی تبدیل کرده است. قصه ای واقعی که ده سال ذهن میلر را به خود مشغول کرده و به گفته خودش طی دو روز به رشته تحریر درآمده است. قطعا نمایشنامه های زیادی با موضوع و مضمون خانواده و مدرنیته نوشته شده اند، اما نمایشنامه مرگ فروشنده گوی سبقت را از آنها ربوده است!
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
بازدیدهای اخیر شما