loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روایت آفتاب: نگاهی به زندگی اسوه اخلاق شهید محمد قاسمی زاده

مجموعه آینه ها - 3

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 50800 10003022
50,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در کتاب «روایت آفتاب» طی سه فصل ابعاد مختلف زندگی شهید محمد قاسمی زاده مورد بررسی قرار گرفته است. فصل اول کتاب مصاحبه با خانواده شهید، فصل دوم «محمد از نگاه دوستان و همرزمان» و فصل سوم اسناد، وصیت نامه، نامه نگاری ها و تصاویر شهید است. ویژگی بارز شهید قاسمی زاده، کادرسازی او برای انقلاب اسلامی و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان بود که در این اثر نسبت به این ویژگی پرداخته شده است.

«محمد» آرام و طوفانی بود. اهل قبیله خورشید که نگاهش طلوع آفتابی بود بر روح جوانان و نوجوانان دیار مشک و سدر. جویبار زلال زندگی محمد در کالبد زمان شهر جریان داشت و کام تشنه مردان کوچک انقلاب را سیراب می کرد. او هم پای نیلوفران آبی به شهر آبرو داد و هر بار با گشودن پنجره ای رو به آسمان دل دریایی شیفتگان مکتب محمدی را به ساحل آرامش رهنمون می ساخت. محمد آفتابی بود که برای اندک مدتی بر سر شهر تابید و این تابش، همچون اشعه هایی گرمابخش در ذهن و روح نوجوانان آن روز، مردان امروز را باور کرد. محمد روح سیراب ناپذیر کوشش بود، اسطوره کم نظیر اخلاق و معلمی با درایت که خورشید نگاهش پس از سال ها هنوز هم شادی بخش دل های سرد و لرزان است. «روایت آفتاب» حدیث زندگی مردی است که با حرکات، گفتار و کردار خود توانست نوجوانان و جوانان را پرورش دهد که سربازان مخلص برای امام و انقلاب و تداوم مسیر نورانی اسلام باشند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما