loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

امام علی (ع) از دیدگاه امام خمینی (ره)

ناشر تسنیم

نویسنده سید روح الله موسوی خمینی

تحقیق و تنظیم کتاب رسول سعادتمند

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 240

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

کتاب پیش رو مجموعه ای شامل فرازهایی از گفتار امام راحل پیرامون ابعاد وجودی امام علی (ع) است که در مناسبت های گوناگون بیان فرموده اند. اگر چه ایشان نیز مانند سایر بزرگان و رهروان این وادی مقدس با اظهار عجز از معرفت امام علی (ع) در این وادی واله و سرگردانند، اما به نکاتی در فرمایشات ایشان اشارت رفته است که می تواند پدیدارگر افقهای تازه ای فرا روی شیفتگان آن حضرت باشد.

شما که داعیه پیروی از حضرت امیر المؤمنین دارید، لااقل در زندگی آن مرد بزرگ کمی مطالعه کنید، ببینید واقعاٌ هیچ گونه پیروی و مشایعتی از آن حضرت می کنید؟ آیا از زهد، تقوا، زندگی ساده و بی آلایش آن حضرت چیزی می دانید و به کار می بندید؟ آیا از مبارزات آن بزرگوار با ظلم و بیدادگری و امتیازات طبقاتی، و دفاع و پشتیبانی بی دریغی که از مظلومین و ستمدیدگان می کرد و دستگیریهایی که از طبقات محروم و رنجیده اجتماع می نمود چیزی می فهمید؟
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما