loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رفیق اعلی

به همراه نیایشهای فرانچسکوی قدیس

ناشر فرهنگ نشر نو

نویسنده کریستیان بوبن

مترجم پیروز سیار

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 206

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 50956 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
40,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کریستیان بوین که از چهره های سرشناس ادبیات معاصر فرانسه است در کتاب «رفیق اعلی» کوشیده است تا با دیدی فلسفی و زبانی شاعرانه به تفسیر زندگی فرانچسکوی قدیس بپردازد. این قدیس مشهور ایتالیایی که یکی از بزرگترین فرقه های مذهب کاتولیک را پدید آورد و پایه گذار نوعی مشرب عرفانی در آیین مسیحیت شد، پیام آور عشقی الهام گرفته از احساس عاطفی مادر نسبت به فرزند بود چرا که تنها صورت حقیقی عشق را نهفته در این احساس می دید و تمامی گونه های دیگر عشق را ریاکارانه و دروغین می انگاشت و برآن بود که آدمیان و حیوانات و نباتات و جمادات را جملگی از این عشق حقیقی بهره مند سازد.

در این باره در فصل مربوط به کودکی فرانچسکو در کتاب حاضر چنین می خوانیم :
«فرانچسکوی کوچولو که این زمان صورتش به شیر و اشک آلوده است از آن رو در آینده تقدسی عظیم می یابد که از این گنج احساس مادرانه بهره می گیرد و جانوران و درختان و جمله جانداران را از آن چه مادران همواره برای نوزاد خویش پدید آورده اند، برخوردار می سازد.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما