loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بانگ بیداری

ناشر شرکت چاپ و نشر بین الملل

نویسنده محمود حکیمی

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 119

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 51064 10003022
15,000 14,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کشورهای استعمارگر در قرن 19 با ورود به کشورهای آفریقایی، این کشوره ها را مستعمره خود کرده و تلاش کردند، گروه های تبشیری مسیحیت را گسترش داده و مذهب مردم را تغییر دهند، در این راه تا اندازه بسیاری موفق شدند، برای نمونه بسیاری از جمعیت کنیا مسیحی شدند، پس از جنگ جهانی دوم ، نهضت های استقلال طلبانه در کشورهای آفریقایی قد علم کرده و پس از آن به تدریج بسیاری از مردم کشورهای آفریقایی به اسلام روی آوردند، به گونه ای که اکنون در همان کنیا مردم مسلمان و شافعی مذهب هستند.

در سال های اخیر ترجمه های متعدد از نهج البلاغه، آثار علامه امینی به ویژه «الغدیر» ، آثار آیت الله موسوی لاری و... در کشورهای آفریقایی توزیع شد که موجب پدیدآمدن موجی از گرایش به تشیع در سراسر کشورهای آفریقایی شد. «بانگ بیداری» داستانی از گرایش مسلمانان آفریقا به مذهب شیعه را نشان می دهد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما