loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تاریخ مختصر اندیشه: راهنمای فلسفی زیستن

کتابخانه فلسفه زندگی

ناشر فرهنگ نشر نو

نویسنده لوک فری

مترجم افشین خاکباز

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 261

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 51191 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
36,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر در سال 2011 به قلم پروفسور لوک فری، از فیلسوفان فرانسوی و طرفداران برجسته انسان گرایی منتشر شد و هشت ماه در فهرست کتاب های پرفروش فرانسه قرار داشت. این کتاب با هدف پل بستن میان فلسفه و زندگی نگاشته شده و به زبانی شیوا و با پرهیز از واژگان ثقیل، می کوشد تا آموزه های ماندگار فلسفه از جمله نقش اساسی آن در دستیابی به سعادت و زندگی همراه با معنا را توضیح دهد.

این کتاب تاریخ فلسفه را به پنج دوره فلسفه یونان باستان، فلسفه مسیحیت ، اومانیسم عصر روشنگری ، پسامدرنیته ، و پساساختارزدایی تقسیم می کند و می کوشد به زبانی ساده و دقیق ، باورهای اصلی هر یک از این دوره ها و نقاط قوت و ضعف آنها را بیان کند. او بیش از این که به دنبال تحمیل فلسفه مشخصی به عنوان فلسفه برتر باشد می کوشد روش نقد اندیشه های فلسفی را معرفی کند. خواندن این کتاب ما را با دیدگاه های فلسفی متفاوت آشنا می کند و زمینه مطالعه مستقل مکاتب مختلف را در علاقه مندان ایجاد می نماید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما