loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مومن انقلابی، شیخ عباس پورمحمدی: برش هایی از زندگی و سیره مبارزاتی حاج شیخ عباس پورمحمدی و شرح ارتباط و دوستی ایشان با حضرت آیت الله خامنه ای

مومن انقلابی - 1

ناشر موسسه فرهنگی هنری ایمان جهادی

گردآورنده کتاب مرکز صهبا

تحقیق و تنظیم کتاب مرکز صهبا

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 152

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 51223 10003022
25,000 22,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب، به معرفی یکی از مؤمنان راستینِ عصر انقلاب اسلامی می پردازد، به معرفی مرحوم حاج شیخ عباس پورمحمدی، که عالِمی روحانی، مجاهد، مبارز، شجاع، بصیر و مردم دار بودند و عمری در راه اسلام و انقلاب اسلامی خدمت کردند.

کتاب «مؤمن انقلابی، شیخ عباس پورمحمدی» ضمن پرداختن به گوشه هایی از زندگی حاج شیخ عباس، نگاهی دارد به دوستی و ارتباط ایشان با رهبر انقلاب، که سابقه ای نزدیک به پنجاه سال دارد.

ضمیمۀ اسناد و ضمیمۀ تصاویر کتاب هم، بخش هایی هستند بسیار تماشایی، که به صورت مصوّر، زندگی و سیرۀ مبارزاتی حاج شیخ عباس، و همچنین دوستی و رابطۀ ایشان با رهبر انقلاب را روایت می کنند.

مجموعه «مؤمن انقلابی»، عنوان سلسله کتاب هایی ست که به معرفی برخی از یاران و پیروان صدیق حضرت آقا می پردازد، چه مشهور باشند و چه گمنام. که کتاب «مؤمن انقلابی، شیخ عباس پورمحمدی» اولین کتاب این مجموعه است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما