loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آواز، بچه، آتش

واقع در شهر شیراز و اطراف

ناشر کتاب جمکران

نویسنده اکبر صحرایی

ویراستار سعید سعادت

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 224

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 51473 10003022
110,000 99,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

رمان کتاب آواز، بچه، آتش که با شیوه مستند داستانی نگارش یافته حاوی نکات جالبی است که معمولا از دید افرادی که محققانه به جریانات اجتماعی نگاه نمی کنند، پنهان می ماند و برای پژوهشگران تاریخ انقلاب بسیار مفید است.
این کتاب که به کوشش اکبر صحرایی نویسنده خوش ذوق و مطرح شیرازی نگارش یافته حاصل مدتها تحقیق و پژوهش، مصاحبه و پیدا کردن پرونده آیت الله شهید دستغیب در ساواک شیراز است.
صحرایی در این کتاب با هنر داستان نویسی و داستان پردازی جلوه های زیبایی از زندگی، منش و سیره شهید دستغیب را به تصویر کشیده است.
بیان لحظه های ناب انقلاب همراه با تلاش مذبوحانه ساواک و عوامل رژیم برای ساکت کردن آیت الله یا به انزوا کشیدن وی از دیگر بخش های این رمان جذاب است.
نفوذ یکی از عوامل ساواک که خود زمانی پای درس حاج آقا در مسجد جامع می نشسته، تردیدهای اتابکی عامل نفوذی رژیم درباره صحت و سقم حرف های دستغیب و دیگر وقایع زندگی این شهید والامقام در این رمان جذاب به نگارش درآمده است.

این کتاب از دو دفتر تشکیل شده است. دفتر اول آن، از آینده به گذشته روایت می کند که از هنگام انفجار تروریستی و شهادت آیت الله دستغیب آغاز می شود و تدریجا تا سال ۵۷ به عقب می آید. در دفتر دوم نیز که از اواسط کتاب آغاز می شود، مخاطب با نادر اتابکی آشنا خواهد شد.

شخصیت نادر اتابکی که نامش بر اساس مستندات ساواک انتخاب شده، ساخته ذهن نویسنده است اما اتفاقاتی که با توجه به حضور او در داستان رخ می دهد، منطبق بر زندگی شهید دستغیب بوده و کاملا واقعی است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما