loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

العالمیة الاسلامیة: دراسة شاملة و معمقة و مبتکرة للأطروحة العالمیة فی الاسلام من جهاتها المختلفة

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 51555 10003022
55,000 49,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

اثر حاضر، پژوهشی در مورد جهانی سازی و جهانی شدن دین اسلام به عنوان دین برتر از دیدگاه آموزه های قرآن و سنت است.
در این کتاب نخست به بیان جنبه های تاریخی مقوله جهانی شدن و مخالفان آن در طول تاریخ پرداخته شده و پس از آن به بررسی زوایا و ظرفیت های دین اسلام در مورد جهانی شدن پرداخته شده است.
نویسنده در همین راستا به نقش عصبیت عربی در عصر جاهلیت و در دوران صدر اسلام اشاره نموده و به نقد حرکت های قومیتی و قبیلگی اعراب پرداخته است.
در ادامه نگارنده به ابعاد اعتقادی، اخلاقی، حقوقی، فقهی، سیاسی، فکری، اقتصادی، فرهنگی و حقوقی جهانی شدن دین اسلام پرداخته و تلاش پیامبر اسلام(ص) و امامان معصوم(ع) را در این راستا مورد تجزیه و تحلیل قرار داده است.
وی بر عنصر فرهنگ و اعتقادات دینی در عرصه جهانی شدن در آموزه های اسلامی تأکید نموده و بایسته های فرهنگی و اعتقادی آن، موانع و آفات مربوط به آن و مقابله با تهدیدها و دشمنی ها با مقوله جهانی شدن دین اسلام را از منظری قرآنی و روایی بررسی نموده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما