loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لو 30 یا

5 (1)

ناشر میرانا

نویسنده امید کوره چی

ویراستار نازی سلطانی

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 418

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 51628 10003022
247,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب لو30یا جلد دوم «7 ج ن» به قلم امید کوره چی توسط نشر میرانا به چاپ رسیده است.

نویسنده این کتاب در مورد این کتاب می نویسد:

«انکار نمی کنم که هم شوق دارم هم کمی دلهره دارم مخصوصا بخاطر خوانندگانی که مهربانانه پیام های محبت آمیز گذاشتن. شوق از این جهت که بنظر خودم کتاب بهتر از هفت جن بهشون هدیه کردم تا لحظات قشنگی رو باهاش داشته باشن و دلهره از این جهت که نکنه خدای نکرده این کتاب نا امیدشون کنم.

کلا الان در حالتی از خوف و رجاء هستم که تا بحال درکش نمی کردم. اصلا همین حالت چند ماه باعث شده هفت جن 3 رو نتونم بیشتر از 50 صفحه بنویسم و مدام منتظر بازخورد هایی هستم که ممکنه تلخ اما درست باشه.»

«ما خواهران دریا بودیم، مریشا و تریشا. ملکه می گفت نام ما را پادشاه آگراداتس انتخاب کرده؛ مریشا یعنی جنگجو و تریشا یعنی جادوگر.

ما دو پری، تنها امید سرزمین پریان بودیم تا آنکه مریشا قانون را نقض کرد. بله، در سرزمین پریان قانونی وجود دارد که بر سنگپاره های کوه بنفش حکاکی شده، قانونی که می گوید هرکس بخواهد سرزمین پریان را ترک کند، به راستی از آیین نیاکان خود برگشته و مرتد و لعنتی است؛ او مستحق مرگ است، نابودش کنید یا کوه بنفش او را خواهد کشت.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما