loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سایه سار زینب علیه السلام: گلچینی از حکایت ها و خاطره های شهیدان و رزمندگان مدافع حرم حزب الله لبنان

ناشر آرما

نویسنده موسسه رسالات لبنان

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 160

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

از آنجا که تمام کلمه ها در برابر عظمت شهیدان و مجاهدان مدافع حرم کوچک است. قلم را می شکنیم و سکوت پیشه می کنیم و دل به حکایت های این کتاب می سپاریم تا ما را با خود به عالم بافته شده از تار و پود راستگویی، ایثار و عشق و علاقه به حضرت زینب کبری (س) برند.

گروهی از پژوهشگران مرکز آثار شهیدان، در بخش فعالیت های رسانه ای، این حکایت ها را به صورت مستقیم از راویان جمع آوری کرده اند تا تحفه ای باشد برای هر آن کس که «مقاومت» را دوست دارد و می خواهد بخشی از شخصیت شهدای آن را بشناسد. شهدایی که به عهدشان وفا کردند و شعار بازماندگانشان، همچنان «لبیک یا زینب» است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

ساناز صالح

این کتاب در هر صفحه اش در سمت چپ عکس یک شهید از حزب اللّه و در صفحه روبروش یه خاطره یا ماجرای کوتاه از زبان اطرافیان شهید نقل شده که بطرز متفاوتی معجزه رو، بلوغ و ایمان رو، امدادی الهی رو و...... به نگاه معنوی شما می بخشه، و عجیب بعد از خوندن این کتاب آرامش خواهید داشت و یک پا بیشتر از زمینتون جدا خواهید شد

27 شهریور 1398

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما