loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خشونت در پناه مسیحیت

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 51817 10003022
40,000 36,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

هرچند مسیحیت مانند اسلام یکی از ادیان ابراهیمی و زنده جهان است، اما دین مسیح در طول تاریخ دستخوش حوادث، تغییرات و انحرافاتی شده است. یکی از نمونه های آشکار تحریف، استفاده ابزاری از خشونت است که برخی کارگزاران مسیحیت به جهت منافع مادی به آن جنبه قانونی داده، حتی مشروع بودنش را در کتب مقدس وارد کرده اند. چنانچه استفاده ابزاری از خشونت را در ادوار مسیحیت (قرون اولیه و قرون وسطی و عصر جدید) می توان دید.

«خشونت در پناه مسیحیت» اثر مشترک عباسعلی مشکانی سبزواری و عبدالحسین مشکانی سبزواری از شش فصل به شرح زیر سامان یافته است.

فصل اول: مفهوم شناسی و کلیات

فصل دوم: تئوریزه کردن خشونت

فصل سوم: خشونت در اعصار گذشته

فصل چهارم: خشونت در دوران معاصر

فصل پنجم: خشونت و آینده

فصل ششم: بررسی تطبیقی خشونت در اسلام و مسیحیت

«میان خشونت و رأفت متدینان یا مدعیان دیانت، با ادیانی که به آن وابسته هستند، رابطه دوسویه ای وجود دارد؛ یعنی می توان به وضوح تأثیرگذاری رهبران و پیروان ادیان بر رویکرد کلان یک آیین را درک نمود و همچنین می توان تأثیرگذاری ادیان و متون دینی بر رفتار پیروان را پی گرفت.

مشکل اساسی آن گاه رخ می نماید که برخی با تمسک دروغین به متون مقدس، رفتارهای شهوانی و حیوانی خود را به دین مستند می سازند.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما