loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

معرفت شناسی تجربه دینی

2 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 51881 10003022
180,000 162,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «معرفت شناسی تجربه دینی» ترجمه کتابی از فیلسوف و معرفت شناس نامدار دین «کیث یندل» است.
یندل در این کتاب به پرسش های بنیادی در فلسفه دین پاسخ می دهد. آیا ممکن است تجربه دینی شاهدی برای دفاع از باور دینی باشد؟
اگر ممکن است، چگونه امکان دارد؟
وی در این اثر علیه این برداشت، استدلال می کند که تجربه دینی وصف ناپذیر است و در عین حال مدافع این نگرش است که تجربه مینوی قوی، شاهدی بر وجود خداست.
ویژگی چشمگیر این کتاب آن است که گستره آن به هیچ یک از سنت های فرهنگی دینی محدود نیست، بلکه در آن، چیستی تجربه دینی سنت های گوناگون در شرق و غرب شناسایی و ردیابی می شود.
تجربه دینی نسبتی با تجربه عرفانی و تجربه حسی دارد. در این اثر نسبت تجربه دینی با تجربه عرفانی و تجربه حسی که گاه از آن به تجربه ادراکی یا ادراک حسی نام برده می شود، به تفصیل بحث و بررسی می شود و مشابهت ها و مغایرت های این سه تجربه، بازنموده می شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما